لوگو ایران کانادا

موسسه آموزش عالی آزاد ایکاد ( ایران و کانادا )

با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

آموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان در تهران 🤩 بهترین کلاس زبان بزرگسالان آنلاین

4.4/5 – (196 امتیاز)

آموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان ایران کانادا، یک مؤسسه آموزشی معتبر و با سابقه در ایران و تهران است که با هدف ارائه خدمات آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان با استانداردهای بین‌المللی تشکیل شده است. این آموزشگاه ایران کانادا، با اعتماد به تجربه و دانش متخصصان مجرب، برنامه‌های آموزشی منحصر به فردی را به بزرگسالان ایرانی ارائه می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های ممتاز این آموزشگاه، تیمی از اساتید با تخصص در آموزش زبان انگلیسی، محیطی آموزشی دلنشین و تجهیزات پیشرفته استفاده می‌کند.

آموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان ایران کانادا از روش‌های تدریس مدرن و موثر برای بهبود مهارت‌های شنیداری، صحبت کردن، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی استفاده می‌کند.

برنامه‌های آموزشی این آموزشگاه بر اساس سطوح زبانی افراد و نیازهای آن‌ها طراحی می‌شود. بنابراین، هر فرد از هر سطحی می‌تواند در این آموزشگاه شرکت کند و مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشد.

سیستم آموزشی ایران کانادا به صورت ترمیک، نیمه‌فشرده، فشرده و خصوصی، همچنین بصورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان بصورت ترمیک:

سیستم ترمیک به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد.

دوره های حضوری:

روزهای زوج: 13جلسه ، هر جلسه 1ساعت و 45 دقیقه

روزهای یکشنبه و سه شنبه: 10جلسه، هرجلسه 2ساعت و 15دقیقه

روزهای پنجشنبه یا جمعه: 5جلسه ، هر جلسه 4ساعت و نیم

تعداد نفرات در این دوره 6 الی 18 نفر می باشد.

دوره های آنلاین:

روز های زوج: 13جلسه ،هر جلسه 2ساعت

روز های یکشنبه و سه شنبه:10جلسه ،2ساعت و 30دقیقه

دوره آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان نیمه فشرده:

دوره های نیمه فشرده 9 ساعت در هفته برگزار می گردد، بسته به سطح زبان آموزان روزهای زوج ، فرد یا پنجشنبه و جمعه کلاس برگزار می گردد.

تعداد نفرات در این دوره 6 الی 18 نفر می باشد. 

دوره آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان فشرده:

کلاس های فشرده ویژه آن دسته از متقاضیانی است که زمان مناسب برای مطالعه در طول هفته دارند و قصد دارند در کوتاه ترین زمان به سطح مد نظر برسند . این کلاس ها  15 ساعت در هفته برگزار می گردند. بنابراین زبان آموزان می توانند حداکثر به مدت 1 سال کلیه دوره های زبان این مرکز را از سطح
ELEMENTARY  تا پایان FCE که معادل 6.5 IELTSمی باشد را طی نمایند. 

کلاس زبان بزرگسالان نیمه خصوصی:

کلاس های نیمه خصوصی بین 3الی 5 نفره می باشد و مناسب آن دسته از متقاضیان می باشد که
تمایل دارند در کوتاه ترین زمان و با تعداد نفرات کم تر در کلاس بتوانند بیشترین بهره برداری را از کلاس ببرند. این کلاس مناسب افرادی هست که قصد دارند در کوتاه ترین زمان مدرک آیلتس یا تافل را
دریافت نمایند.

کلاس خصوصی زبان انگلیسی بزرگسالان: 

دانشجویانی که تمایل دارند در کوتاه ترین زمان به اهداف آموزشی خود و کسب مدارک علمی بین المللی مورد نیاز دست یابند می توانند پس از تعیین سطح و کسب مشاوره لازم در مرکز آموزش ایران کانادا اقدام به ثبت نام در این کلاس ها نمایند که بستگی به میزان زمان متقاضیان محترم تعداد و زمان جلسات کلاس ها تعیین می گردد.

قوانین و مقررات کلاس های خصوصی زبان بزرگسالان:

1- جهت رفاه حال متقاضیان محترم روز و ساعت کلاس با هماهنگی و طبق نظر دانشجویان محترم برگزار می گردد.

2- درصورت عدم رضایت از استاد مرکز آموزش اقدام به تغییر استاد می نماید.

3- حداقل قرارداد کلاس های خصوصی 10 جلسه می باشد و درصورت ثبت نام جلسات بیشتر درصد تخفیف لحاظ می گردد.

قابل ذکر است زبان آموزانی که به سطح Gold Pet برسند می تواند برای دوره های آمادگی IELTS اقدام کنند .

همچنین زبان آموزانی که درخواست دوره TOEFL را داشته باشند می توانند سطح Gold FCE را گذرانده و در امتحانات TOEFL شرکت نمایند.

سنجش در موسسه آموزشی ایران کانادا

به منظور بررسی میزان پیشرفت فراگیران و ارتقاء کیفیت آموزش، سنجش در ایران کانادا به صورت نظام مند سازماندهی شده است. همچنین موسسه ایران کانادا امتحانات دانشگاه کمبریج را در کلیه ی ترم ها برای بزرگسالان برنامه ریزی نموده است، از این رو زبان آموزان در پایان برخی از سطوحPRE- INTERMEDIATE  INTERMEDIATE   INTERMEDIATE ،-UPPERو ADVANCED  می بایست در آزمونMOCK TEST که شامل WRITTEN TEST  و ORAL TEST برگزار می گردد شرکت نمایند که این آزمون ها فرصت مناسبی برای ارزیابی میزان یادگیری زبان اموزان محترم و تقویت نقاط ضعف آن ها فراهم می نماید

منابع کلاس آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان

  • SPEAK OUT 
  • SPEAK NOW
  • PET(PRELIMINARY ENGLISH TEST)
  • Pre-First 
  • FCE (FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH (
  • CAE (CERTIFICATE IN ADVANCED ENGLISH(
  • CPE (CERTIFICATE OF PROFICIENCY IN ENGLISH )                                                                                                                                                                                      

مخاطبین دوره آموزشی بزرگسالان

برای آن دسته از متقاضیانی که علاقه مند به فراگیری و صحبت به زبان دیگر هستند و قصد مهاجرت به کشود های انگلیسی زبان را دارند و یا خواهان ارتقا شغلی هستند.

زمان یادگیری زبان انگلیسی بزرگسالان

بازه یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان با توجه به سطح زبان آنها و میزان زمان فراگیری متفاوت می باشد ولی زبان آموزان محترم در این مرکز آموزشی می توانند از سطح ابتدایی تا پیشرفته زبان خود را بصورت ترمیک و با شرکت در کلاس های گروهی و با میانگین 5 ساعت در هفته بین 2 تا 2.5 سال فراگیری نمایند.

آزمون دوره آموزشی بزرگسالان

آزمون ها بر اساس سطح زبان آموز متفاوت می باشد. زبان آموزان پس از پایان دوره KET- PET-FCE-CAE- CPE می توانند آزمون بین المللی کمبریج را بدهند و مدرک معتبر و مورد تایید از دانشگاه را بگیرند. این مدارک مورد تایید دانشگاه می باشد و تاریخ انقضا ندارد. متقاضی می تواند در هر زمان که تمایل داشته باشد این مدرک را جهت اثبات دانش زبان خود ارائه دهد.همچنین زبان آموزان می توانند پس از موفقیت در آزمون های MOCK مرکز آموزش ایران کانادا مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت نمایند.