لوگو ایران کانادا

موسسه آموزش عالی آزاد ایکاد ( ایران و کانادا )

با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

آموزشگاه زبان آلمانی آنلاین 🤩 بهترین آموزشگاه زبان آلمانی با مدرک معتبر در تهران

4.9/5 – (86 امتیاز)

کلاس زبان آلمانی در موسسه ایران کانادا

آموزش زبان آلمانی

چرا آموزشگاه زبان آلمانی؟

 آیا به دنبال بهبود و پیشرفت روابط تجاری با شرکای آلمانی خود هستید؟ آیا هدف ادامه تحصیل در دانشگاه های با کیفیت آلمان و یا سایر کشوره ای آلمانی زبان را دارید؟ هنر و موسیقی  کشور اتریش شما را جذب کرده است؟ و یا بنا به ضرورت های سفر به آن کشور به کلاس آموزش زبان آلمانی نیاز دارید؟ هر هدفی که داشته باشید موسسه ایران کانادا حداکثر تلاش خود را انجام می دهد تا با بالاترین کیفیت، زبان آلمان را یاد بگیرید و آن را در راستای اهداف خود بکار گیرید.

بنا به استاندارد اتحادیه اروپا زبان آلمانی هم مانند سایر زبان های اروپایی دارای سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته (C،B،A) می باشد که تقسیم بندی آن در کتاب های آموزشی در سطوح مقدماتی  A1-A2 ،متوسطه B1 – (B+) – B2  و پیشرفته C1-C2  می باشد.

پس از گذراندن هر دوره زبان آلمانی، زبان آموز قادر به شرکت در دوره های رسمی آزمون موسسه گوته آلمان برای گرفتن مدرک زبان مربوطه می باشد. اگر سن زبان آموز بالای 16 سال باشد از کتابهای  STARTEN WIR  برای تدریس استفاده می شود.

 این کتاب در موسسه آموزشگاه زبان آلمانی  DSIT  وابسته به سفارت آلمان نیز به عنوان منبع آموزش زبان استفاده می گردد و با شیوه ای گام به گام روی هر چهار مهارت 1-مکالمه 2-شنیدن 3- خواندن و 4- نوشتن تمرکز دارد.

کلاس زبان آلمانی کودکان

کودکان را هم فراموش نکرده ایم. چنانچه سن زبان آموزان زیر 16 سال باشد این موسسه برنامه هایی برای این گروه از علاقمندان زبان نیز دارد.

 

زبان آموزان در هر سطحی که باشند می توانند با شرکت در آزمون های بین المللی مدرک رسمی و بین المللی زبان آلمانی دریافت نمایند.

منابع کلاس زبان آلمانی

 STARTEN WIR «

مخاطبین دوره زبان آلمانی

علاقه مندان به فراگیری زبان آلمانی و متقاضیانی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل دارند.

زمان یادگیری دوره آموزشی زبان آلمانی

زمان یادگیری بسته به هدف زبان آموز و نوع کلاسی که انتخاب می کند متفاوت می باشد.

آزمون دوره آموزشی زبان آلمانی

درتمام سطوح برگزار می شود ( به صورت کتبی و شفاهی)